Boek je vakantie hier of plan een Bed & Breakfast bij je fiets- of wandeltocht in Friesland. Als je naar beneden scrollt vind je rechts de info die je nodig hebt.



Rien en Elly
(0646394445)
Deze blog wordt niet meer bijgehouden. Ga voor de laatste ontwikkelingen naar onze nieuwe site www.boerienenboerel.nl

zondag 16 augustus 2009

Gezocht: een tuinman of -vrouw










Wij op zoek naar iemand met levens- en tuinervaring die ons wil helpen in het onderhoud van de tuin. We denken daarbij aan onkruid wieden, een moestuin aanleggen, fruitbomen onderhouden. We zoeken iemand die net als wij verliefd wordt op dit erf, veel eigen initiatief heeft en ons tips kan geven over beplanting en groeiwijze.
We kunnen geen echt salaris bieden maar een (ruime) onkostenvergoeding behoort tot de mogelijkheden. Ook denken we aan een betaling ‘in natura’ zoals de opbrengst van de moestuin. Het maakt ons voorlopig niet uit hoeveel tijd je erin wil steken als het maar met enige regelmaat is. Lijkt het je wat? Of weet je iemand? Bel Rien op 0627308152 voor een afspraak om te kijken of het klikt tussen ons.

1 opmerking:

barry zei

hallo rien

ik ben een zelfstandige meedenkende hardwerkende 45 jarige man die van beroep klusser is .
ook ervaring in tuinaanleg en onderhoud .
de tuin met de bloemen en bomen moet je met liefde behandelen ook het snoeiwerk
ik vraag geen topsalaris
momenteel werk ik 4 dagen in de week als bezorger van meubelen maar daar kan ik niet van leven daarom zoek ik iets erbij om mijn grote gezin te onderhouden
iets meer weten bel barry 06 45105079 ps ik woon in wijnjewoude