Boek je vakantie hier of plan een Bed & Breakfast bij je fiets- of wandeltocht in Friesland. Als je naar beneden scrollt vind je rechts de info die je nodig hebt.



Rien en Elly
(0646394445)
Deze blog wordt niet meer bijgehouden. Ga voor de laatste ontwikkelingen naar onze nieuwe site www.boerienenboerel.nl

maandag 1 juni 2009

pinksteren

Wat is het verband tussen mijn impressies die ik in de fotoos wil laten zien? Ik denk, de schoonheid zoals de beleving van de tuin op mij overkomt. De houtmijt is gestapeld. De kersen gepukt. Vóór de spreeuwen hun slag hebben kunnen slaan.
De kersen rijper verder op de vriezer!
De tuin wordt langzamerhand omgevormd tot het plaatsje zoals ik het me had voorgesteld. Gras, hooi, ongeregeld.

Het dierenarsenaal wordt steeds wilder. Twee van de big five verblijven al in onze vijver.
Vandaag wordt de wijn overgeheveld.
Fijne Pinkerstdagen.
Elly

Geen opmerkingen: