Boek je vakantie hier of plan een Bed & Breakfast bij je fiets- of wandeltocht in Friesland. Als je naar beneden scrollt vind je rechts de info die je nodig hebt.



Rien en Elly
(0646394445)
Deze blog wordt niet meer bijgehouden. Ga voor de laatste ontwikkelingen naar onze nieuwe site www.boerienenboerel.nl

woensdag 6 mei 2009

Voorjaar



Van hard werken word je niet moe. Ik weet niet waar ik dat vandaan heb. Het is waar en het is niet waar. Je wordt wel moe van werken, maar als je werkt doet wat je leuk vindt, ben je tevreden moe. Door het verven en me in allerlei bochten wringen heb ik zomaar het idee gekregen dat er niet veel hoeft te gebeuren of mijn middel breekt door tweeën. Niet klagen, maar dragen is ook zo'n cliché. Ik stop ermee.
Wat is er voor nieuws? De werkschuur en het appartement zijn geverfd! De oude schuur is niet meer? Het is prachtig geworden. Veel heb ik er niet aan gedaan. Klaas, de aannemer en Rien hebben meters gemaakt.
Nog even en dan hebben we de eerste gasten. Op de 22e hebben we de eerste boeking. Dus hard werken geblazen.
Wat maak je nog mee op zo'n erf.
Vogeltjes die in de kas op de tl-balken uitgebroed worden. Ik liet ze trots als een attractie aan mensen zien. Met een week zijn ze uitgevlogen. Ik maakte me nog zorgen hoe zij het gat in het dak konden vinden. Het is ze gelukt. Instinct zeker.

De boomgaard ziet er prachtig uit. Nog maar 45 bomen. Dat vinden we goed te doen. Er is veel gesnoeid. De takken verwerken we in een boomwal.

Geen opmerkingen: