Boek je vakantie hier of plan een Bed & Breakfast bij je fiets- of wandeltocht in Friesland. Als je naar beneden scrollt vind je rechts de info die je nodig hebt.



Rien en Elly
(0646394445)
Deze blog wordt niet meer bijgehouden. Ga voor de laatste ontwikkelingen naar onze nieuwe site www.boerienenboerel.nl

maandag 12 juli 2010

Alle Dagen Heel Druk

Sinds ik een nieuwe levensstijl heb aangemeten, lees minder consumpties gedrag en vooral geen alcohol meer, lijkt het alsof mijn ware aard naar boven komt. Nog niet zolang geleden heeft iemand gezegd:' zou het kunnen dat Elly adhd heeft? Ik heb het me afgevraagd en kwam tot de conclusie dat ik er misschien naast gelegen heb. Wat wil ik met het bovenstaande zeggen. Ik heb namelijk energie voor tien. En waar blijkt dat nu uit zal je je afvragen. De meest mensen die mij kennen, hebben het idee dat ik altijd maar bezig ben. Wel en niet waar. Sterker nog: Ik doe nog meer! En ik heb er veel lol in. Neem mijn project het mozaïek! Ik heb er een filmpje van gemaakt en dat wil ik met jullie delen.

Het moment dat er metershoog sneeuw lag, kwam ik tot de ontdekking geen hobbies te hebben.
Tja.
Een mens haalt zich wat op de hals, zou mijn moedertje van 95 jaar zeggen.
Gelukkig is zij nog in ons midden. Zaterdag komt ze wanneer ik mijn 55e verjaardag vier. Ze blijft slapen. Heerlijk.

Geen opmerkingen: